it is a supernatural delight

Herrejävlar vad varmt det är!! Man håller ju på att smälta i sommarvärmen, men jag ska inte klaga:)

På förmiddan hade vi matte, där vi fick tillbaka prov och lite annat smått och gott.. o justde, inte att förglömma, vi fick reda på slutbetyget. Jag blir så glad att vi har Bertil i matte, tänk bara om vi hade haft Erika, då hade jag nog av IG-varning. Kan inte låta bli dock att känna mig lite oförtjänt av betyget, förmodligen därför att kraven för att uppnå mvg verkar vara skyhöga i några av dom andra kurserna vi har nu.

På lunchen låg vi ute i gräset och var nära på att duka under i värmen. Dumt val av kläder säger jag bara, jeanstights och en svart lång tröja en solig dag är en no-no combination. Mysigt var det i alla fall, mmm sommarkänslan sitter fint:)

På eftermiddan hade vi spanska hörförståelse, shit pommes frites vad svårt det var. Men jag orkar inte älta spanskan nu, efter nationella kommer jag aldrig kunna få mvg...

Därefter var det dags för idrott, och det var självklart jogging i den stekande solen. Hade också ytterst tveksam klädsel med en stor svart tröja och mjukisbrallor, ojojoj vad nära jag var undergången. Inte nog med att jag var röd i ansiktet av att springa jag brände mig dessutom, frida a.k.a. the tomato.


Nästan inget skoljobb gjort idag, oj vad jag börjar bli slö. Just nu känns det bara onödigt att ens försöka med naturkunskapen, finns ändå inte en chans att hon höjer mitt betyg... Fast mitt samvete kommer nog inte må så bra om jag inte gör mitt bästa.. schmack


Kommentarer
Postat av: Cheschan ;)

vad fin den blev :D

2008-06-02 @ 22:24:47
Postat av: cheschan

Vad fin bloggen blev

2008-06-02 @ 22:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0