we like our fun

Vilken dag! Allt har gått i ultrarapid, vet varken ut eller in. Vaknade tidigt i morse så jag skulle ha tid att träna inför naturkunskapsdebatten, blev dock inte så mycket av det. Gick till skolan lite före elva, eftersom hon inte kan lära sig att skicka till min mail utan skickar till nån annan så jag hade ingen exakt tid när debatten skulle vara. Som tur var började den kvart över elva, vilket betydde att jag faktiskt skulle hinna med lunchen. Debatten gick väl bra, många som pratade i mun på varandra dock:P Kan bero på att det är ett sånt aktuellt ämne och man har många tankar om det.

Efter det var det dags för spanska. Fick reda på betygen idag, och det gick faktiskt bra! Nationella proven gick väl lite sådär, allt som jag var bra på förut är jag dålig på nu och vice versa. Rätt sjukt ändå, hon sa till och med att jag är bra på att prata, vilket jag absolut inte är. Eh... El tiempo.... ehmmm.... muy..... bueno! Haha, nåväl, nåt måste jag ha gjort rätt i alla fall:D

Därefter hade vi simning. Det var jobbigt, men ändå uppfriskande:) Simmade först 30 längder och då var man tydligen på nivå två. För att få nåt slags märke och komma till nivå tre skulle man tydligen simma 40, och det kändes ju ganska dumt att stanna när det bara var tio längder kvar, så jag och kerstin tuta och körde. Kant till kant i 40 längder, det är faktiskt två kilometer! Inte illa;) Alla andra blev dock färdig långt före, oj så dom fuska. 10 m... 25 m... 35 m... äh, vi vänder! Det blir ju inte samma grej då, man måste älska utmaningen:D
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0