you've stolen my love and now you leave me

Vilket väder! Jag blir ju nästan rörd, det är sommar! Vet att jag sagt det många gånger, men det är ju så! Nästan som man storknar även fast man bara har bikini, najsnajs:) Hoppas det här håller i sig nu, det måste de!

Kort dag i skolan idag. Gick på morgonsamlingen som var den sista för terminen, nu är det nära! Shit va jag längtar till skolavslutning, därefter är man en fri människa tio långa fantastiska veckor. Har inte så mycket planerat i sommar förutom en tripp till stockholm med karlssons och några dagar i norrmjöle med mormor och mårten. Men jag tror inte att jag kommer få nåt problem med att fyllla dagarna med roligt, kommer nog spendera en hel del tid på tranviken. Hoppas den här sommarn blir bra, det känns verkligen som det, min kvinnliga intuition säger mig det:)

Nu ska jag njuta av solen lite till innan det bär av till karlssons och middag där, myspys!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0