i was dreamin of the past

scooooore!:D Idag bestämdes det att vi inte behöver göra spanskaprovet på fredag! I och för sig måste vi göra det på måndag men det betyder att jag har mycket längre tid på mig att träna:) Nu när vi ska till stockholm på fredag har jag ju några timmar att ha ihjäl på bussresan dit och hem så då kan jag lika gärna plugga lite. Så istället får jag några härliga timmar sovmorgon på fredag istället, yesyesyes:)

Om nån timme eller så ska jag iväg och klippa mig:) För en gångs skull är jag faktiskt glad för det, annars brukar jag vara lite anti eftersom jag vill spara håret och det oftast ryker några centimeter då jag klipper mig. Men nu är mitt hår relativt långt och jag har lust att göra nåt nytt med det, dessutom är det väldigt slitet. Så jag har bestämt mig för att jag ska skaffa snelugg och kanske göra det lite mer flikigt. Förut funderade jag på att klippa håret så det bara räckte till axlarna, men eftersom jag inte är helt säker så bestämde jag mig för att inte göra det. Det blir så jobbigt om jag ångrar mig sen:P Mammas kommentar när jag funderade på att korta ner det lite var: "Jag tycker du passar i långt hår, det fladdrar så fint när du åker slalom!".

Längtar galet mycket till stockholm nu! Det ska bli så kul att fara iväg med flicksen på en liten weekendresa sådär:D

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0