maybe i'll just sing about it

nu äre påååsklov!! Och jag är uppe ..... tidigt! Det är lite utav en skandal, men det finns en bra anledning. Jag var fruktansvärt trött igår men jag skulle packa så jag la mig bara ner för att vila på sängen. I morse vaknade jag med kläderna på och en tom väska. Så nu är jag jättepigg, dock inte redo att packa, jag hatar verkligen det. Jag har alltid den här gnagande känslan av att jag glömt någonting, som jag oftast också har. Förra gången glömde jag att sätta på mig vinterskor så jag också iväg i mina gympaskor, då fick jag skylla mig själv när jag blev tvungen att gå på restaurang i skoterdojor. Jag kan väl trösta mig med att dom andra gästerna fick sig ett gott skratt:P

Jag har, tro det eller ej, inga läxor på lovet! Jag gjorde färdigt svenskan igår, som i och för sig blev urusel, men jag tror jag får en chans att rätta den så den känns inte så illa som det kunde vara. Det är väl bara matte jag egentligen behöver göra, fast jag tror ändå inte att jag måste eftersom jag ligger lite före i planeringen, jag vill ju vara förberedd för kommande prov. Men jag tror faktiskt jag ska lämna den hemma och njuta av ett fantastisk lov i fjällen, hoppas det blir bra väder!

Igår satt jag och syster och spelade lite gitarr och sjöng, det var längesen sist. Jag är så fruktansvärt dålig på gitarr, men eftersom jag satt ett tag själv innan hon kom och försökte skriva ner ackorden till en låt samt att få det att låta annorlunda har jag skitont i mina fingrar nu, bara att knappa på tangentbordet gör ont så jag skriver det här med en hand:P Haha, men resultatet blev faktiskt okej, fast då vare hon som spelade;)
Nu blire packning:/ BYE

image31
Fjällen<3 ifall man kollar riktigt noga (och följer den stora, röda pilen:) ser man en
myskoxe, hehe;) Den fantastiska fotografen är jag, men anledningen till att
man inte ser så bra är att vi inte vågade gå för nära och att jag inte
har nån zoom på mobilen:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0