my god it's so beautiful when the boy smiles

tjenixen:) Relativt bra dag idag, hatar dock vädret. Jag vet att jag igår sa att det var jättefint med snön, men nu går det till överdrift. Snart har man väl snö upp till höfterna igen.. Jag vill ju har vår!

Nåväl, hade i alla fall sovmorgon i morse, det var bra! Tänkte att jag skulle jobba lite svenska på morgonen eftersom jag inte gjorde det igår, men det sket sig. Sängen var vanvettigt härlig i morse och jag kunde inte förmå mig att resa mig upp, så det blev helt enkelt till att mysa länge i morse. Dock inte så mysigt nu längre eftersom jag inte ens har börjat ännu... Men det fixar sig nog! Positivt tänkande.

Ikväll blir det Gossip Girl, om jag hinner. Jag börjar gilla det skarpt;) Egentligen borde jag inte börja se nån mer serie, det är så många nu. Men eftersom jag gav upp Lost för ett tag sen tänkte jag att jag lika gärna kan fylla luckan liksom;P

Winter just wasn't my season..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0