situationen är så sjuk

Nejnejnej! Jag var helt säker på att det var vår nu ju! Vaknar vid tio och när jag tittar ut genom fönstret toksnöar det, grrrr! Kan väl vara glad åt att solen tittade fram liiiite mitt på dan, men den lyckades inte alls smälta bort all snö som kom..

Vädret betydde alltså att det blev inomhusaktviteter idag, a.k.a. läxor. Fast jag gjorde inte så mycket som jag gjorde igår, och då spenderade jag inte alls lika mycket tid till det. Blir väl mer gjort då jag mår bättre i guess. Eftersom jag haft så tråkigt har jag spenderat alldeles för mycket tid framför datan idag. Har kollat in x antal bilddagböcker och blev så sugen på att skaffa en själv så nu är jag också stolt ägare till en sådan:) Kolla in den på fridarunsvik.bilddagboken.se!!;)

Ikväll ska vi äta finmiddag, plankstek har jag hört det viskas i örat. Dessutom har mamsen gjort kladdkaka, yum! Haha, snart kommer jag se ut som en boll som jag har gött mej själv på lovet, eller snarare som andra har gött mej:P

Nåväl, du får se till att kolla in min nya bilddagboken nu! Den kommer att uppdateras ofta kan jag lova;) Jag ska bli en fantastisk fotograf (eller fanatisk?):D see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0