why don't you like me without making me try

hellooo:) ovanligt uppåt måndag:) Kanske beror på att helgen var helt sjukt rolig:D I Stockholm med girlsen och flamsade fruktansvärt mycket, det gick liksom inte att få stopp på oss. Dom säger ju att ett skratt förlänger livet så jag har nog tjänat några år;) Vi såg alla fall på musikal också som inte var sådär wow egentligen men den blev skitkul ändå, det blir ju vad man gör det till liksom:) En stor skandal i helgen var dock att jag nästan inte shoppade nånting! Vi var runt på affärer i flera timmar både lördan och söndan men jag hittade ingenting. Men det blev alla fall ett sista-minuten-köp av några örhängen, jag ville ju inte komma hem tomhänt:P

Nu sitter jag och funderar på om jag ska göra färdigt uppgiften vi fick på svenskan idag så jag har dom två kommande dagarna ledigt på eftermiddagarna, men jag vet inte. Jag är precis som Kerstin fantastiskt duktig på att skjuta upp saker:) Sitter istället och kollar ut genom fönstret, jag är alldeles fascinerad av snön. Inte för att jag vill ha snö nu, men snöflingorna ser ut som bomullstussar (som viktoria eller sussie, kommer inte ihåg vem, så fint uttryckte det idag:). Det är i alla fall jättefint tycker jag:)

Bara två dagar kvar till påsklovet nu, väldans nära. Jag längtar jättemycket! Ska dra med Kerstin upp till fjällen och åka massa skidor, och kika på massa snygga grabbar förstås:) Det bästa hade ju varit om Stina följt med också, men den stackarns saten ska ju vara hemma med hennes lilla hundvalp, lyllos! Världens gulligaste ju, på tiden att du fick den stian!:) 

byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0