a soul for sale or rent

Tuff dag. Gick upp okristligt tidigt för att vara en lördag.. Sen vandra jag och Stina ner till baletten. Jag börjar bli mäkta nervös för showen. Vi ska tydligen ha den både på lördag och söndag, som om inte ett uppträdande vore pinsamt nog. Vi gick igenom dansen tusen gånger eller nåt idag, kändes som det i alla fall, jag trodde mina ben skulle ge upp mot slutet. Men jag står fortfarande, eller sitter mest nu...

Malin har varit en riktigt pain-in-the-ass idag. Har lust att vrida livet ur henne med mina bara händer. Men jag ska inte gå in på detaljer, då väcker jag bara vreden som jag nu försöker begrava inom mig så att det till slut växer till sig och blir en stor bomb som ligger där inne och tickar och så en dag KABOOOM!!! och så åker hon på stryk..

Ikväll blir de nån sorts grillkväll med en massa folk från mimer. Hoppas det blir kul, även om jag har mina tvivel. Närå, det ska säkert bli några kära återseenden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0