face another fear

Så lider ännu en helg mot sitt slut, lika sorgligt som alltid. Känner mig trött och sliten som efter en skolvecka och har absolut ingen kraft för morgondagen, funderar nästan på att skippa skolan imorrn. Är förkyld som saten men har dansat hela helgen ändå eftersom jag inte ville svika gruppen i sista stund när jag sagt att jag ska komma och det har verkligen tagit på krafterna, nu kan jag nästan inte ens hålla ögonen öppna. Men jag skippar aldrig skolan annars, inte ens när jag är sjuk, eftersom jag får så himla dåligt samvete så jag har lite mixed feelings. Fast vi har bara matte och idrott imorrn så jag får se hur jag gör. Det skulle ju inte sitta helt fel med en hel dags återhämtande och alone-time...

Dansshowen var extremt nervös och det kändes verkligen som jag gjorde bort mig. Men just nu är jag bara glad att jag har det ur världen. Igår var vi fem på scen och det tyckte jag va lite folk men idag var det två som inte kom så jag fick lite panik eftersom vi bara var tre på den där stora scenen inför massor av människor, kändes som jag skulle svimma. Men vår tränare har vart så himla snäll och peppat oss innan showen, synd bara att det är så lång tid innan dansen börjar nästa säsong!!

Men nu ska jag gå och kriga, frida vs. förkylning. Jag ska gå och göra min 500:e kopp te för dagen och peppra med echinagard och honung, jag har verkligen inte tid att vara sjuk, naturkunskapen ska ju trots allt in på onsdag och jag har inte ens börjat på sista frågan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0