it can not wait

Tyck synd om mig!! Usch, jag är verkligen patetisk just nu.. Jag hatar att vara förkyld och jag kan säkert gå an i timmar om hur illa jag mår, och hur synd det är om mig. Dessutom ser jag det som min utväg från att göra läxor, extremt dumt. Och mamma gör det inte bättre, hon är alldeles för snäll med mig och daltar på: "Oj, vad du ser febrig ut, du borde vila dig. Du gick väl inte på skolan idag? Kan du inte få göra provet nån annan gång då du mår bättre?"

Men det känns ganska skönt ändå, att bli ompysslad när man mår dåligt alltså. Och vem vänder man sig helst till när man är sjuk om inte tvn? Istället för att göra mitt hemprov satt jag och latade mig och pimplade halstabletter i soffan denna eftermiddag istället. Såg project runway, haha, snubben som vann är verkligen svinrolig! "Physically I hate myself, but mentally I'm gorgeous", klockrent!

Nu tickar klockan väldigt snabbt och jag börjar bli väldigt stressad. Fan, jag måste ta tag i saker nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0