just give me one more chance to make it right

Rätt så skön dag ändå, ganska lugn om man tänker efter. Kruxet är dock att jag är alldeles hispig.. Vi har spanskaprov på imperfekt och preteritum imorrn och jag fattar verkligen   i n g e n t i n g! Blir galen på det, allt som står kan tolkas både som en handling och en beskrivning, det finns ingen som helst logik bakom det.. Jag har ett och annat som jag skulle vilja få ur mitt system nu och det bästa skulle vara om jag kunde prata med dom som till slut formade den där fåniga regeln med imperfekt och preteritum, ojojoj vad dom skulle få sina fiskar varma! 

Något som dock muntrade upp mig var en liten grej jag hittade på tjuvlyssnat.se. Klockren!

Spårvagnen vid Valand, Göteborg

Tjej 1 ~25: Om man bara någon gång skulle ta med en helt främmande kille hem och ha sex mitt på dagen.
Tjej 2 ~25: Ja, det skulle vara häftigt!
Kille ~22 (från sätet bakom): Hej! Markus.
Haha, den snubben vet hur man raggar;)

Nä, det här funkar inte. Nu måste jag masa mig bortåt skrivbordet och plugga lite spanska. Inte för att jag tror att jag lär mig så mycket inför imorrn. Jag mena kan jag det inte nu kan jag det förmodligen inte imorrn heller. Nåväl, ska väl läsa igenom en gång till i alla fall innan jag ska sova. Jag har upptäckt att jag inte fungerar särskilt väl om jag inte får min skönhetssömn...


Kommentarer
Postat av: sannaTJ

hahaha , tjuvlyssnat är bäst :D
Kolla gärna in på min blogg, http://sannaTJ.blogg.se :) Kraam

2008-05-08 @ 22:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0