life is like an hourglass glued to the table

Vilken härlig vecka det har varit ändå. Jag tror jag har haft sovmorgon varje dag förutom måndag, synd bara att jag bara utnyttjat en av dom.. Men imorrn, då jävlar ska jag sova ut. Ett tag iaf. Jag ska nog äta lunch på skolan, och sen ska jag väl plugga naturkunskap, vi får ju nämligen det efterlängtade hemprovet imorrn.

Idag gick jag till skolan vid halv elva för att vara med på den vanliga morgonsamlingen vi har på torsdagar. Just idag var det nån karl som föreläste om droger, men jag måste faktiskt säga att han kunde förvånansvärt lite för att jobba med det. Sen verkade det nästan som han ville att vi skulle testa droger för att bilda oss en egen uppfattning om det, och jag vet inte om det var det smartaste draget. Jag mena, varför ska man testa över huvud taget? Om man inte testar riskerar man ju knappast att hamna i ett drogberoende, och det var ju det han ville hindra oss från att göra, eller jag tror att det var det iaf...

På eftermiddan fick jag och kerstin sån lust att spela volleyboll så vi drog med oss ann och anna ut på volleybollplanen som för en gångs skull var tom, vilket kan ha berott på att alla andra hade lektion:P Vi stod i alla fall där och spelade ett tag och utövade kanske inte så döseriöst volleybollspelande. Sen kom några killar ur LS dock och joina vilket betydde att vi fick skärpa till oss lite, dock vet jag inte om det gjorde att vi spelade så mycket bättre:P Det var i alla fall kul, jag gillar verkligen volleyboll och jag tycker det är dags att dra igång med spelandet igen. Förra sommarn var det många, inte så lata dagar, på stranden med en massa volleyboll, görkul. Hoppas det blir lika roligt denna sommar!

Kommentarer
Postat av: kerstin

haha, fan vad mycket som ska hinnas med til beachen! Först ska man se någolunda okej ut och sen ska man vara bra på volleyboll också... Ojojoj, hur ska detta gå för mig? :O

2008-05-16 @ 09:12:01
URL: http://kerstinlarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0