look for the girl with the broken smile

Jaha, då sitter man här själv på skolan och roar sig med naturkunskapen.. Inget vidare sällskap kan jag säga. Jag trodde att det skulle vara relativt enkelt med framställning när det gällde fossila bränslen, men där hade jag sannerligen fel. Det är typ massa svåra ord och ämnen som jag inte har riktigt koll på, kolväten hit och obrännbar mineral dit. Hur ska jag kunna föreläsa om det om jag inte fattar själv? Jag som hade allt planerat, jag skulle göra bilder och en massa annat fantastiskt men nu får det väl bli en powerpoint-presentation med endast text och så lite förklaringar som möjligt så jag inte behöver stå där och skämmas när nån upptäcker att jag säger fel. Kul då att läraren ska fråga massa frågor efter...

Nu ska jag sluta med min favoritsyssla, klaga, och fortsätta med texten så att jag blir färdig nån gång. Kommer kanske ett till blogginlägg ikväll där jag klagar lite mer för då kommer jag förmodligen vara less som fan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0