när vi växte upp då lekte livet

Deprimerande dag. Ju mer jag anstränger mig i skolan desto sämre går det. Jag vet inte vad jag ska göra åt detta, för jag kommer ju knappast lära mig så mycket om jag bara sitter och rullar tummarna.. Dom senaste proven har verkligen gått skit, och grejen är den att det verkligen kändes som jag var haj på det hära, superdeprimerande. Jag vill bara skriva ner allt jag kan på ett papper så att lärarn kan se att jag faktiskt kan det här... Äh, jag får väl prata med henne och berätta om mitt lilla bekymmer..

Es3 hade en teater idag som de var vänliga nog att visa oss. Dom gjorde Shakespears "Stormen". Nu äre meningen att recensionen ska komma men jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Dom var verkligen duktiga och extremt modiga som ställde sig så där rakt upp och ner och spelade upp en teater inför en massa människor, men jag kan inte påstå att själva pjäsen var så upplyftande..

Nu har jag uppdaderat min bilddagbok lite grann! Jag tyckte det var dags;) Och eftersom jag satt vid datorn som har alla roliga gamla bilder var det bara att välja och vraka. Alla dessa minnen alltså.. Det känns som man öppnar en stängd dörr i hjärnan när man tittar på bilderna, alla dessa fantastiska dagar som blivit underbara minnen som man vill hålla kvar för evigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0