skulle. borde. tar det sen. vad ska det bli av mig?

Jadu, det finns ju dagar som idag då jag inte riktigt vet vad jag håller på med. I morse tänkte jag gå upp tidigt för att få lite läxor undanstökade, tror du jag lyckades? Självklart inte. Började med att klockan ringde nånstans vid sju och därefter vart det snooze-knappen som gällde X antal gånger. När jag väl upptäckte vad klockan var blev det till att rusa upp ur sängen och göra sig i ordning. Var extremt snabb för att vara jag och var redo för att börja med läxorna vid halv nio-nio. Då hade jag dock ingen motivation men jag gjorde mitt bästa. Lyckades skriva ihop några rader på bokanalysen.

Gick till skolan och var där till halv elva för att jobba på med spanskan. Det var mest Lisa som satt och jobbade med designen på powerpoint dock medan vi andra flikade in nån gång då och då:P Resultatet blev iaf helt okej och det kändes superskönt att ha en sak ur världen. Nu äre bara matten, naturkunskapen och svenskan kvar, wohooo...

På eftermiddan hann vi iaf med att spela lite volleyboll, alltid kul:) Egentligen skulle jag och Kerstin träna men vi bestämde oss för att köra extra hårt på torsdag istället eftersom ingen orkade eller hade lust att träna och vi mycket hellre ville spela volleyboll. Hur kul det än må vara så ger det faktiskt inte så bra träning om man spelar på amatörnivå som jag:P

Ikväll tänkte jag ta itu med läxorna och förbereda mig inför kommande prov, men jag vet inte, jag orkar inte.
Skulle. Borde. Tar det sen. Vad ska det bli av mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0