the vision that was planted in my brain still remain

Idag har jag varit en smula hurtig, ångrar det konstigt nog nu. Har ännu inte blivit av med den förbannade förkylningen och det blev inte bättre av att gå ut och springa, dålig kondition+förkylning=katastrof.

Annars har jag inte gjort så mycket. Jag har egentligen en del som jag borde göra idag men varje gång jag kommer nära börjar jag göra nånting annat. Ett exempel var att precis när jag skulle börja städa rummet kom jag på att jag har låtit en stol jag ska klä i jeans stå i flera månader, nålad och allt men bara inte påbörjad. Så då gjorde jag det nån timma, hann dock inte färdigt, kanske om några månader när jag behöver en undanflykt för att städa rummet. Naturkunskap har jag inte heller gjort mycket av, som jag lovade, men jag har i alla fall läst igenom de ton papper jag drog ut för att läsa på. Nu måste jag bara komma på nåt smart sätt att komma ihåg allt.

Karlssons kommer över ikväll på middag, mysigt:) Lotta fyllde år för ett tag sen så hennes present väntar när hon kommer, dock lite dammig efter allt väntande:P Gjorde ett passande kort till idag också, så snyggt:)

Avsluta dagens blogginlägg hade jag tänkt göra med ett fantastiskt citat från dirty sexy money, klockrent:
" - I'm sorry I can't change reality"
" - Yeah? Well then you suck!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0