oh vilken härlig dag

Oh vilken härlig dag:)
vädermässigt i alla fall.. Annars var väl dagen som alla andra dagar: stressig, jobbig och tråkig. Nej, nu ska jag inte vara så negativ. Eller jo, det ska jag för det är jag bäst på:)

Dagen började med att jag försov mig, till kvart över åtta (vi börjar kvart i nio). Då får man tänka på att bara äta frukost tar en halvtimma för mig, jag gillar att sitta och såsa på så jag kan vakna till i min egen takt. I morse däremot blev det stress, tur att jag hade plattat håret igår annars hade det betytt katastrof:P Nåväl, kom i alla fall till skolan i tid, jag är en riktig mönsterelev serru;) 

På förmiddan hade vi svenska och fick reda på hur det hade gått på boktalet. Det gick förvånansvärt bra faktiskt, allt jag tyckte jag hade vart sämst på tyckte han var bra:O Det var ju kul, samtidigt som det kändes lite konstigt. Jag var apnervös då och skakade på rösten och hela faderuttan men han sa att det inte märktes alls, vadå är jag så i vanliga fall eller?:/

På lunchen gick jag och kerstin ut och tog en kort-promenad, myspys. I love the weather. Även om det inte var strålande sol var det varmt och så luktade det som det bara gör när det börjar bli sommar, mmm jag älskar den lukten. Och blommorna börjar vakna till liv, lovelovelove. Åh, vad jag längtar till sommaren. Finns det nå mysigare än att gå ut vid midsommar och plocka vackra buketter med smörblommor, midsommarblomster och hundkex? Jag skulle inte tro det.

Eftermiddan orkar jag inte ens prata om, det skulle förstöra den positiva andan som nyss lämnade ett fotspår i denna allmänt negativa blogg.

jag och kerstin välkommnar sommaren:)
Jag och Kerstin välkommnar sommaren:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0