vi var evighetens hopp

Var så duktig ett tag med att uppdatera men nu tror jag att det vart lite dåligt med det ett tag... Nåväl, dagen började med prov i naturkunskap. Sjukt nervös, men jag lyckades ändå hålla mig ganska lugn på utsidan, tror jag;) Vet inte riktigt hur det gick, mer än två frågor som gick uselt.. Men nu ska jag sluta älta det..

På eftermiddagen var det spanish, kort lektion, skönt. Sen var det långrast eftersom vi skulle på en föreläsning halvfyra på tonhallen. Strosade runt på stan ett tag och provade lite kläder. Dessutom gjorde jag, kerstin och lisa misstaget att börja med att testa en guldig bikini i början, bara för kuls skull. Ingen vågade dock komma ut ur provrummen och visa sina brunbrända, smärta kroppar:P

Föreläsningen på eftermiddan var helt okej, hon tog upp en hel del viktiga punkter. Dock kändes det som man har hört mycket av det där innan och stadsbacken hem var dödande jobbig i värmen, vet inte riktigt om det var värt det..:P 

Måste dessutom skriva vad mitt kusinbarns kompis sa till mig när jag och min syster var barnvakt i fredags, det värmde verkligen hjärtat:) Vi satt i alla fall och målade när hon tittar på min teckning och säger: "Asså, jag vet inte varför, men när man blir äldre är det som man har nånting vackert i handen, och sen när man målar kommer det ut på papperet!" Sött va?;)

Kommentarer
Postat av: Soha

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2008-05-05 @ 17:44:15
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: EmmaPQ

Vilken gullig kommentar av barnet. :)
Ha en bra dag!

2008-05-05 @ 17:49:27
URL: http://emmapq.blogg.se
Postat av: Lina

Svara gärna på dagens fråga

2008-05-05 @ 17:51:35
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0