525600 minutes

Blandade känslor om hur dagen har varit. Den började inte bra i alla fall.. Brukar kliva upp klockan sju men idag kände jag verkligen att det inte gick, så jag låg kvar i sängen. Minut efter minut gick och jag fick så dåligt samvete att jag inte ens kunde somna om. Efter 15 min gav jag upp och skyndade för att göra mig i ordning, som om jag skulle skolka? Ha, det skulle vara en syn det.

På förmiddagen hade vi i alla fall geografi, men gezze var sjuk så vi fick bara ett nätt litet häfte som vi skulle läsa igenom. Och för en gångs skull är jag inte sarkastisk när jag säger nätt litet häfte, det var bara några sidor:) Så istället fick jag tid för att se över min uppsats om klimatrelaterade olycker, och den är verkligen dålig. Försökte putsa till den lite, men det gick som det gick..

På eftermiddagen hade vi psykologi, började på sista uppgiften. Till sist valde vi att ha en muntlig redovisning om parapsykologi, vilket är typ telepati och så vidare. Mycket intressant faktiskt. Synd bara att jag är skitdålig på muntlig redovisning, men det är smällar man får ta om man vill ha ett bra ämne:)


Kommentarer
Postat av: Kerstin

vilken fin ny visningbild du har :D

2008-10-13 @ 19:22:06
URL: http://kerstinlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0