did you write the book of love?

Jaha så var det gjort, la prueba de español ha terminado (eller nåt..). Mycket nöje Yvonne, min lilla uppsats är läsning i världsklass kan jag säga. Jaja, nu är det över i alla fall så jag kan sluta oroa mig. Nu är det bara geografin och psykologin kvar att oroa sig för:)

...och så har jag ju självklart gått och dragit på mig en förkylning. Jag skyller ALLT på mamma, det är hennes fel. Om inte hon hade kommit hem och hostat och snörvlat hade jag för en gångs skull klarat mig från höstförkylningen, men ICKE! Fan.. Jag har verkligen inte tid, jag hatar att vara sjuk. Jag går in i en period då jag bara tycker synd om mig själv och inte får något gjort, och det är inte så passande just nu. Aja pepparpeppar, eller ja, enchinagard, c-vitamin och massor av the i alla fall:P

Nu ska jag göra lite psykologi hade jag tänkt. Får väl se hur det går med den saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0