game over

Så var psykologiprovet över. Har en gnagande känsla av att det gick dåligt:( Jag skrev jättemycket och försökte verkligen få ut allt jag vet på papprena, men det känns ändå bara som det var g-kunskaper. Jag har pluggat hur mycket som helst men ändå känns det inte riktigt rätt. Fick panik då hon sa att vi bara fick sitta till klockan 11 och jag hade en och en halv av de stora frågorna kvar plus alla försvarsmekanismer (då var klockan halv elva). Stressade fram typ sex sidor på den halvtimman, sammanlagt blev det typ 18. Jag vet, överdrivet, men man får skala av det lite för att komma till informationen. Jag var stressad och som vi alla vet gör för mycket stress att vi inte når det optimala resultatet, för att uppnå det ska man ha en lagom dos stress. Minneseffektivitet och stress har väldigt mycket med varandra att göra förstår ni, allt enligt yerkes-dodson-lagen. Där ser ni, jag kan verkligen det här, hoppas bara det syns i mitt prov...

Ska snart vandra ner till stan och ha balett. Är fortfarande förkyld men jag vill inte missa lektionen om hon går igenom nåt nytt. Får säga att jag ska ta det lite lugnare bara..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0