it's like the darkness is the light

Sitter på skolan och pluggar geografi och det är tråååkiiiiigt. Har haft spanska på morgonen, fick tillbaka uppsatsen, men jag hann inte prata med henne om betyg. Så jag får väl leva i ovisshet ett tag till..

Ikväll blir det kanske middag+bio med karlssons, det ser jag sannerligen fram emot, kul med något positivt den här veckan:D Vi har dock inte bestämt film än men jag ska ge patrik 1,5 som förslag, den verkade så kul när jag såg trailern;) Men jag får se vad dom andra säger..:) 

Lördag och söndag ska bli pluggdagar. Känner mig inte alls pepp så frågan är hur mycket jag faktiskt kommer att få gjort. Nåväl, har i alla fall avsagt mig allt vad fritid innebär..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0