the show must go on

Seg dag. Förkyld och så har jag feber, ingen bra kombination när man ska läsa psykologi. Jag och Malin har försökt peppa varandra till att plugga men det har gått sisådär. Det slutade med att jag bläddrade i Dagens industri medan Malin löste korsord, i brist på bättre. Nu låter det som jag inte gör annat än att läsa dagens industri, men så är det inte. Det var DI Weekend och så var det lite färg på framsidan, vilket kändes roligare än läxor för stunden. För att komma till saken så möttes jag av en väldigt trevlig syn när jag bläddrat några sidor, nämligen den här:


Är han inte för snygg? James Franco för Gucci. (Dålig kvalité dock, taget med mobilen)


Ja tänk vad man kan hitta om man läser vad som i övrigt brukar vara ganska tråkiga tidningar. Kanske helt borde ge upp skvallertidningar (dom få jag läser) och satsa på DI istället. Låter vettigt. Eller inte...

Måste avsluta det här inlägget med att citera Malin. Bakgrundsfakta: Frida och Malin sitter och pluggar och har gjort det ett tag vilket betyder att båda är vääääldigt trötta, som i sin tur kan leda till flamsiga situationer eller felsägningar vid förhör. Vid det här tillfället ska Malin förklara Maslows behovstrappa.
Malin: ...och så kommer vi till det sista steget på behovstrappan, nämligen självförverkligande... ja... och där..(börjar snubbla på orden) Vid självstä... själv... (tystnad) ...Vad sa jag?
Så det kan gå när man är trött.











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0