ville inte va den som blev kvar

Hade liiiiten sovmorgon idag, eftersom jag inte var med på simningen. Är faktiskt inte den som brukar skippa idrotten även om jag är förkyld men när det är simning känns det som ett stort no no. I alla fall var jag hemma istället och pluggade lite, så jag var ju inte helt sysslolös.. Tydligen så hade vi mentors, men jag gick inte på den eftersom jag inte trodde det var nån. Min syster skvallrade dock för gezze, den lilla råttan...

Hade dans idag, roligt som vanligt:) Hihi, vår lärare är så kul. Lite flamsig och så har hon asbra liknelser. Typ att vi ska se ut som tomtar, kasta snor eller såga hål i golvet:P Alltid lika spännande att se vad hon hittat på:)

Har fått en apstor uppgift i geografin, typ allt vi gjort i kursen. Och jag som knappt börjat på hemprovet.. Det blir plugghelg som vanligt märker jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0