what you say?

Panik panik panik. Spanskaprov om två dagar och jag har fortfarande inte tränat på grammatiken som jag inte kan! Jag borde verkligen ha gjort det idag istället för att exempelvis se top model, men det var så spännande eftersom det var final:P Men det är ju inte det att jag är lat, jag sparar bara energi;)

Nu måste jag ju analysera top model litegrann och sluta känna ångest en sekund:) Var det rätt kvinna som vann? Nope, tycker inte jag i alla fall. Visst, det är ett jättebra budskap att man inte ska behöva vara trådsmal för att anses som vacker, och Whitney är förhoppningsvis en inspiration till många tjejer, men jag tycker ändå att Anya borde vunnit. Inte därför att jag tycker att hon är vackrare utan därför att jag tycker att hon har varit duktigare i tävlingen (i alla fall utifrån vad jag sett). Hon har helt enkelt tagit bättre bilder. Sen kanske jag är lite anti också därför att Whitney har varit riktigt, riktigt jobbig vissa program. Självsäkerhet är bra, men inte när det blir för mycket. Så enligt mig verkar Anya vara en mer sympatisk person och jag ser därför hellre att hon hade krönats till americas top model (och självklart därför att hennes bilder var bättre). Men det är bara vad jag tycker:)


Var det rätt person som vann?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0