always remember by her beautiful smile

Kom hem från baletten för ett tag sedan, #¤%&# va dåligt det gick. För det första suger jag på att göra piruetter och det var ju såklart mycket av det idag, asjobbigt. Och sen var jag ju inte där förra veckan eftersom jag var och tälta med klassen och dom hade börjat med koreografin redan, dom hade kommit rätt långt också:( Så medan alla andra dansade den nya dansen stod jag där som ett fån och såg på. Sedan när jag skulle försöka lära mig den gick det inte heller. Det är så svårt att få med alla små detaljer när man inte går igenom steg för steg. Och jag förstår ju att dom andra inte vill gå igenom dansen igen eftersom dom redan lärde sig den förra gången så jag ska ju egentligen inte klaga, får skylla mig själv helt enkelt (eller på skolan grr..).

Annars har dagen varit helt okej. Morgonen började med psykologi då vi såg på filmen änglagård som vi ska analysera utifrån ett socialtpsykologiskt perspektiv, längtar INTE. Vi hade lång-lunch idag eftersom idrotten började så sent men jag orkade ändå inte börja med filmanalysen, den får ligga och gro ett tag till. Sen på idrotten hade vi poweryoga, faktiskt ganska likt den jag går i men allt gick så mycket fortare. Hon bytte position så fort så man hann inte riktigt känna att det var jobbigt, det blev inte så mycket av den statiska träningen helt enkelt.

Imorrn är det sovmorgon som jag har längtat efter hela veckan:) Jag hatar att gå upp tidigt på morgonen, är som en zombie..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0