did you have faith in God above?

Tro det eller ej men jag hann faktiskt färdigt med geografiuppgiften hela fyra timmar innan den skulle vara inlämnad!:) Men jag satt ju hela kvällen igår så det kanske inte var så konstigt. Vågade inte lämna något till idag utifall att jag skulle få hjärnsläpp så jag hade bara finslipning kvar och det gjorde jag på luncen. Skönt att ha det ur världen. Nu äre bara spanskaprovet på fredag att ha ångest inför. Jag kan knappt hälften av vad vi ska kunna och jag är så himla less att jag inte orkar plugga inför det. Förut tyckte jag språk vad ganska kul eftersom det var intressant och givande, nu hatar jag det. Jaja..

Ikväll är äntligen desperate housewives tillbaka, som jag har längtat. Alla andra har ju fuskat och laddat hem programmen så dom vet ju redan hur det går, men eftersom jag inte får ladda hem grejer på datorn har jag gått runt och väntat i månader på att det ska komma tillbaka. Ska bli intressant att se om jag kommer ihåg nånting av vad som hänt.. Ikväll är det också nästsista programmet av so you think you can dance! Mycket tv och lite tid:P Får ta och spela in sytycd trots att det är så spännande nu, frågan är när jag ska få tid att se det. Men den som väntar på något gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0