don't think we're okay just because I'm here

Så sitter jag här igen, fast på geografiuppgiften. Stenhårt. Kommer inte loss. Och det är otrrrrrrrrrrrrroligt irriterande. I och för sig är jag stenhårt fast på båda geografiuppgifterna. Måste säga att det är jäkligt taskigt att ge oss två lärare i ett ämne, två lärare som ger två olika uppgifter. Som man inte har nog att göra liksom...

Jag visste inte att vi skulle skriva om vulkaner också, jag trodde ju att jag nästan var färdig, bara richterskalan kvar som jag inte blev klok på, men som vanligt, tji fick jag. Nåväl, det ska väl ordna sig. Helt ärligt är jag mer orolig för gezelius uppgift, den ska vara 6 sidor och jag har skrivit dryga två. Jag är väl i och för sig inte färdig än på ett tag men jag tippar på att det blir högst 4 sidor. Kommer bli så dåligt när jag bara ordbajsar dom 2 sista sidorna. Tur att han rättar och sen ger dom tillbaka, eller ja så länge jag blir klar tills imorrn annars är det kört. Men det ska jag bli. Det måste jag bli.

Och så har vi glosor på spanskan till imorrn! Det visste inte jag, trodde det var tills på fredag. Jag menar vi fick dom ju i fredags, väntar hon sig att vi ska sitta och plugga på helgerna? Visst att man pluggar på helgerna, men läraren ska inte ha det som krav! Dessutom har hon sagt tidigare att det tar minst en vecka att plugga in 20-25 glosor, då tycker jag hon ska stå för det. Kärring.. Nä det där menar jag inte, det är bara sånt som slinker ur i vreden och ångesten. Förlåt.

Nej nu måste jag verkligen plugga. Ryck upp dig Frida. Shit asså.. När man sitter och skriver med sig själv börjar man verkligen inse att man måste ta tag i saker...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0