feels like I'm going insane

Har ont i hela kroppen idag, vet inte riktigt varför dock. I och för sig hade vi yoga idag men det var inte jobbigare än vanligt, så det är lite skumt. Kanske bara är trött efter en stressande skolvecka..

Idag hade vi spanska på morgonen. Och hon fortsätter som vanligt och delar ut uppgift efter uppgift och där sitter vi och tar emot. Man tycker att hon borde förstå att vi inte orkar med så många uppgifter, eller åtminstone uppfatta suckarna och utbytandet av trötta blickar..

På eftermiddagen hade vi geografi med Bertil. Vi har fått en ny uppgift tills på torsdag nästa vecka, en gruppuppgift. Jag förstår inte riktigt vad han ska bedömma på i slutändan för hitills har vi bara fått g-uppgifter (onödiga!) och den här gruppuppgiften. Frågan är om den här uppgiften också är en g-uppgift, jag vet inte. Dessutom vet han ju inte vem som har gjort vad eftersom det är svårt att bedömma oss som grupp. Självklart är det skönt för oss som inte behöver göra så mycket jobb som det hade blivit annars, men hur ska det bli med betygen? Nu kommer betygshetsen igen känner jag...


Funderar på att göra lite läxor nu, men det känns ju lite tärt att sitta på fredagkväll och plugga. Så jag vet inte, kanske att jag läser lite termer ur psykologiboken, jag får se..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0