I can go the distance

Hade sovmorgon idag:) Även om den inte var planerad.. Gjorde inte läxorna igår eftersom jag tänkte gå upp tidigt idag istället för att göra dom, vi börjar ju trots allt inte förrän 11.00 (tror jag). Men det blev alltså lite extra sova, men jag har ändå lite tid för de älskade läxorna så det var ju.. tur..

Jag känner mig konstigt nog inte så stressad som jag borde känna mig. Vi har ändå ganska mycket arbete att göra nu som jag inte ens börjat på. Men jag är ändå förvånansvärt lugn. Hur kul är det då? Det är ju alla mina hets inlägg som är roligast att läsa. Jag mena kul att läsa en blogg där männskan inte klagar på sitt liv hela tiden?? (oroa er inte, jag är ironisk)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0