I love the way you hear the words unspoken

Plötsligt var man helt dränkt i spanska. Jag blir verkligen tokig på den där kvinnan, jag menar vart är stoppknappen!? Lite logiskt tänkande från henne skulle inte sitta fel, vi har ju trots allt inte bara spanska i skolan. Hon har alltså gett oss 25 glosor, diagnosprov, oregelbundna verb i konjunktiv, tre uppgifter i boken, text från lektionen med cuba-killen och så var det typ hundra grejer till som jag inte ens kommer ihåg.. Jag blir GALEN.

Annars har dagen varit sådär. Skolfoto hade vi också, vet inte om jag orkar bry mig över att jag såg hemsk ut, så är det ju ändå varenda år. Men jag fick stå i alla fall! Någonting positivt idag. 

Börjar bli klar med Bertils geografiuppgift nu, det är ju också positivt. Måste egentligen bli klar idag eftersom jag inte kommer ha tid att göra den någon annan dag. 

Vi fick typ ett 25-sidors långt häfte av gezelius idag, det kändes ju... kul... Han hade dessutom lagt till några uppgifter som vi ska få välja mellan, har inte hunnit läst igenom dom än men dom lär väl som vanligt vara... kul...

Att göra denna vecka:
* Orkaner och stormar (geografi)
* Filmanalys (psykologi, ska egentligen inte vara klar förrän måndag nästa vecka, men det skulle ju vara skönt att för en gångs skull inte jobba nåt på helgen..)
* Läsa häfte om globalisering (geografi)
* plus 105 grejer i spanskan som jag inte orkar skriva upp. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0