it can creep up inside you and consume you

Jag har kommit fram till att det finns 2946 saker som är roligare än att göra läxor, skriva blogg är ett utav dom. Jag har knappt fått nånting gjort idag, fastän jag har tillbringat åtskilliga timmar med att försöka. Men så sitter jag bara där och trummar på tangentbordet utan att nånting kommer till mig. Varför ska allting vara så svårt? Jag hatar att sitta sista kvällen innan allt ska lämnas in och slafsa ihop nånting som jag egentligen inte är stolt över.

Just nu har jag inte gjort färdigt nånting av vad jag ska göra, och jag blir verkligen hyperstressad då jag tänker på vad mycket jag har att göra. Eller helt ärligt kunde det faktiskt varit värre men grejen är den att jag får sån prestationsångest och då tar det tvärstopp när jag ska skriva nånting eftersom jag känner att jag kan göra bättre. Så nu sitter jag här och försöker komma på åtminstone nån liten mening som kan platsa i filmanalysen men det är helt blankt. Hade mycket hellre vart med tjejligan och sett på film men jag avböjde för att göra läxorna. Kommer jag få nåt gjort? Skulle inte tro det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0