it's like you read between the minds

Ångesten för filmanalysen har släppt lite. Lyckades få ur mig hela fem sidor för hand! Vilket är typ 1,5 sida på datorn.. och det ska vara fyra.. Dessutom finns det ingen röd tråd i texten och den är allmänt barnslig. När ska jag någonsin lära mig att göra saker direkt när jag får dom i handen?


Har i alla fall lyckats kludda ner 3 sidor på datorn nu, men det räcker ju inte. Dessutom måste jag skriva om den eftersom det är osammanhängande stycken. Så det är fortfarande minst en timmas plugg kvar på den. Så nu måste jag verkligen börja, för jag har spanska som jag måste göra inför imorrn också. Sen måste jag bestämma vilken av gezzes uppgifter jag ska välja. Det kommer inte bli lätt kan jag säga, kommer säkert ångra mig när jag väl börjat.


Jag har kommit fram till att jag har gått runt och varit sur i typ två veckor nu. I och för sig har jag haft mina små stunder av lycka, men jag har mest varit negativ. Tråååååkig jag är då. Måste rycka upp mig och bli lite gladare, det är så mycket lättare att ta itu med saker då.

Happyhappyhappy:):):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0