like I don't belong

Kände mig utvilad i morse när jag vaknade så jag bestämde mig för att städa rummet, resultatet blev riktigt bra om jag får säga det själv. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Tog en prommis med Malin i det väldigt blåsiga vädret, det var kul. Vi gick upp i Norra tornet, där blåste det om möjligt ännu mer, och det var ännu roligare:D Lekte lite Carola fångad av en stormvind innan vi gick vidare:)

Gårkvällen var mysig. Först var vi på biteline och åt, jag hade dock redan ätit, men jag satt med i alla fall:) Sen gick vi hem till Sussie där kvällen hade börjat och hade musikkväll, lite annorlunda motför filmkväll, innehåller mycket mer dansande:D Jag hade asont i magen så jag var väl en smula tråkig, men dom andra var väldigt underhållande när dom dansade:)

Nu hade jag tänkt göra lite nytta och plugga lite. Har egentligen ingenting som är väldigt brådskande men jag tror faktiskt det är bra om jag för en gångs skull börjar i tid. Vi kommer ju trots allt få två geografiuppgifter den här veckan, och så har vi spanskaprov på fredag. Så det är bra om jag får lite plugg ur världen och kan fokusera på kommande uppgifter:)

   
Resultat av städning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0