maybe I should learn to loose my inhibitions

Jag är tröööött.. Var hos frisörskan igår och som vanligt kom vi hem ganska sent, och då hade jag forfarande en miljon grejer som jag blev tvungen att ta hand om innan jag gick och la mig. Så idag gör sig verkligen påsarna under ögonen påminda. That's life.

Jag tror jag är färdig med filmanalysen. Blev egentligen färdig igår men vågar ändå inte riktigt skicka in den, är inte nöjd. Fick extrem ångest när jag var färdig med texten och läste betygskriterierna, mvg är ju typ omöjligt. Och om jag inte får mvg på första uppgiften MÅSTE jag ha det på dom två andra för att över huvud taget ha en chans på det i slutbetyg. Det är sånt här som gör att man får ont i magen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0