no day but today

Idag fick vi den efterlängtade geografiuppgiften av gezze som enligt utsago endast tar fem timmar att knåpa ihop. Detta är dock BULLSHIT då jag nu arbetat med den ungefär sex timmar och inte gjort mer än tre av sex frågor. Vi fick dagens lektion och ska få morgondagens lektion på oss att göra färdigt den vilket enligt honom skulle räcka mer än väl men jag vet inte ja.. Kommer ju inte våga lämna nåt till imorrn heller så det blir väl till att sitta uppe och råplugga hela natten så jag blir färdig. Visst det är jättebra att man gör en stor uppgift sådär på två dagar så man slipper oroa sig för den hela veckan och kan koncentrera sig på annat, men om två dagar egentligen inte är tillräckligt med tid för uppgiften är jag hellre orolig en vecka. Faktiskt.

Min blogg är såååå kul. Den handlar bara om skolan och hur äckligt jobbig den är. Men det är skönt att skriva av sig lite och bli av med irritationen och då är bloggen ett bra alternativ. Kanske borde skaffa en till blogg där jag inte skriver någonting om skolan och bara om mitt liv, men då skulle ju den bli ganska tom då skolan är mitt liv...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0