one blaze of glory

Jag är färdig med geografin! Båda uppgifterna! Blev klar med gezelius uppgift två timmar innan deadline. Så det var ingen fara på taket;) säger vi.. Bertils uppgift blev jag klar med igår, men jag tänkte göra några smärre finjusteringar idag. Malin stressade mig dock att skicka in den innan den var finjusterad eftersom hon inte orkade vänta på mig, så det fick bli så. Problemet är att jag inte är säker på om vi får tillbaka uppgiften och rätta den av Bertil som vi brukar få av gezze, men jag tror Bertils var en g-uppgift så det borde inte spela nån roll.

Efter jag gjort färdigt uppgiften gick jag och Malin på stan, och jag hittade som vanligt ingenting. Jag börjar bli väldigt less på det, känns aldrig som kläderna passar. Jag tror jag testade minst 10 tröjor idag, tyckte endast om en som inte fanns i min storlek. Menmen c'est la vie.

Kvällen är officiellt läxfri, jag har verkligen ingenting jag måste göra nu som inte kan vänta till imorrn. Imorrn får vi dock psykologiuppgiften som jag har på känn kommer bli en pain-in-the-ass-uppgift. Så inom en snar framtid kommer förmodligen ännu ett pessemistiskt inlägg trilla ner i bloggen, just wait and see;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0