Året 2009

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
19 oktober, det efterlängtade datumet då vi åkte till Thailand:)

Höll du några av dina nyårslöften?
Förmodligen inte eftersom jag inte ens kommer ihåg vad de var. Om jag ens hade några.

Blev någon av dina vänner förälder i år?
Min vän och kusin blev mamma för tredje gången:)

Dog någon som stod dig nära?
Nej tack och lov

Vilka länder besökte du?
Thailand

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha 2010?
PENGAR:)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Oja en massa.

Vad var din största framgång 2009?
Usch va jobbigt att jag säger arbetet jag la ner i skolan på den här frågan...

Största misstaget?
Tyvärr också arbetet i skolan. Tog alldeles för mycket tid.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Förkyld x antal gånger i vanlig ordning. Annars frisk som en nötkärna!:)

Vad spenderade du mest pengar på?
Resan till Las Palmas. Snart åker vi:D

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Familjen, vännerna och resan till Thailand

Vilka låtar kommer alltid påminna dig om 2009?
Gloria - Mando Diao
Sex on fire - Kings of Leon
I gotta feeling - Black Eyed Peas
Kom igen Lena - Håkan Hellström haha

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Förmodligen ledsnare eftersom det kändes som jag aldrig hade någon fritid:(

Vad önskar du att du gjort mer?
Umgåtts med vänner

Vad önskar du att du gjort mindre?
Pluggat..

Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med släkten hemmavid:)

Blev du kär i år?
Säkert

Favoritprogram på tv?
Friends, sytycd, Desperate Housewives, Greys Anatomy

Största musikaliska upptäckten?
Kings of Leon

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var här i Tänndalen och firade bland annat på after-skin:P

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Mindre plugg

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Försiktig, men den har blivit mer vågad nu mot slutet. 2010 då jävlar:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0