jullov

Första dagen på lovet idag! Äntligen säger jag bara, ska bli så skönt att ta igen sig. Har spenderat dagen med att julstäda faktiskt, känns lite symboliskt att få städa undan allt ett tag och få lite ordning omkring sig.

Eh okej... Typ första gången jag är positiv när det gäller städning.. Lov har en konstig inverkan på mig...

Nåväl. Ikväll blir det middag med päronen och några vänner till dem, och i övrigt bara slappning. Ska kanske slå in lite julklappar också:) Imorrn kanske vi ska tjyva och sätta upp granen!:) Eftersom vi ska åka till fjällen direkt efter jul kommer vi ju inte få njuta av den så mycket så jag föreslog att vi skulle sätta upp den imorrn istället för den 23:e som egentligen är traditionsenligt. Förslaget gillades dock inte av en lite mer konservativ medlem av familjen, men jag tror nog att personen i fråga kan övertalas.

Har fortfarande inte köpt julklappar till syskonen mina. Har nästan inga pengar kvar och igår kostade det lite mer än vad jag trodde. Vad kan man köpa för fint och användbart till två tjejer 17 och 19 år för 50 spänn?:S


Kommentarer
Postat av: -------

smycken på six i birsta!! R E A

2009-12-19 @ 23:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0