pluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggpluggplugg

Fyfan vilken dag. Vaknade halvåtta (första "sovmorgonen" på hur länge då?), åt frukost, gjorde mig i ordning och började sedan plugga. Förutom lunch, middag och en promenad har jag pluggat ihärdigt sedan dess. Nu är det helt tjockt i huvudet av information. Tror aldrig jag har spenderat så mycket tid på en dag med att plugga förut, och då har jag ändå pluggat en hel del i mina dar... Otroligt att jag kunde fokusera, men jag antar att det beror på angelägenheten i att hinna färdigt. Jag förstår inte hur jag kan ha så mycket att göra när det känns som jag pluggar varje dag? Uppsatsen är i alla fall i det närmaste klar nu, tänk att det skulle ta en hel jävla dag att färdigställa fanskapet. Den senaste timmen har ägnats åt inläsning av modernismen. Jag är så jävla körd. Det är prov på måndag, hur i helvete ska jag hinna plugga in allt tills dess? VART FÖRSVINNER MIN TID!? Jag förstår inte vad jag ska göra, det är ju omöjligt. Aldrig varit så oförberedd för ett prov förut, aldrig, och det skrämmer mig så jävla mycket.

Jag vet att jag svär jävligt mycket, det blir så när jag är frustrerad och less.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0