relief

Känns som ett ton med vikt lyfts av mina axlar. Äntligen är svenskaprovet avklarat. Kände mig i alla fall liiiite mer redo för provet idag än i lördags eftersom jag kunde spendera gårdagen fokuserandes på det. Betyder dock inte att det gick bra, men det har jag gott om tid att oroa mig för senare. Hann dessutom helt göra färdigt engelskauppsatsen igår som ska lämnas in imorrn vilket betyder att jag inte har någon större tidspress på något plugg just nu. Går inte att förklara lättnaden riktigt.

Och nu snöar det! Kan det bli bättre?:)


Happiness


Kommentarer
Postat av: jennyjenks

åh, bilden!!! :)

skönt, grattis!!!!

2009-12-14 @ 23:03:29
Postat av: frida

bäst!:)

2009-12-19 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0