whether you like it or not

Ojojoj va lätt det är att glömma saker. Hade riktigt flow där ett tag och skrev typ varje dag och sen bara tomt. Men nu är jag här igen! Kul att jag kommer på att jag har en blogg då jag är som mest stressad, vill bara kunna skriva av mig allt då. Just nu är det en uppsats och ett prov som ligger vid mina fötter. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra av mig själv för jag är så trött och orkeslös. Vill inte vill inte vill inte plugga!

Imorgon börjar dagen med lucia på skolan. Jag tycker det är en så mysig tradition, mycket minnen som väcks till liv. Och så ser jag fram emot att se lottis i kören!:D Idag på idrottsprovet hörde man kören öva lite och då blev jag lite nostalgisk och tänkte på mimertiden. Så här i efterhand kan jag ändå se tillbaka på körövningarna och le lite, även om det var en plåga då. Det är faktiskt mycket jag saknar från den tiden, då allt var en smula mindre seriöst. Jag vill inte bli vuxen. Jag vill bli arton, men inte vuxen. Jag vill vara flamsig, oansvarig och inte så jävla seriös. Skita i framtiden och leva i nuet. Men det funkar inte så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0