Fårö here I come...

Imorgon mina vänner åker jag till Gotland, närmare bestämt Fårö. Jajamän, ni läste rätt. Efter många om och men är det bestämt, Fårö går osäkert fram tills på söndag. Jag ska bo hos cherie och det ska bli så jädrans roligt:) Just nu försöker jag stampa ner allt jag vill ha med mig i väskan:) Är dock lite nervös, nämligen första gången faktiskt jag åker en lite längre sträcka alldeles ensam. Men det ska bli intressant att se hur jag klarar mig:D Ska bli skitkul att träffa cherryberrybabe, jag har saknat henne!

Måste skriva några rader om fjällresan också ju:) Vi hade svinroligt, trots lite skavsår, mycket myggbett och svettiga ryggar;P På fredagen gick vi guldtur nummer nitton i hopp om att finna vad som skulle vara "naturens egna jacuzzi". Vi hamnade dock på fel stig och trodde att vi skulle missa badet. Men efter lite vadande över bäckar hittade vi dit och det var verkligen jättefint. Fruktansvärt kallt i vattnet, men så jäkla kul ändå:) På lördagen hade vi finväder och kunde vandra i shorts och topp, inte dåligt det inte! Det blev en favorit i repris till ekorrpasset:) Badade också en hel del i tännån vid stugan, svinkallt men galet kul! Kort sagt en riktigt lyckad resa:D

Åh hopp!


Icecold
Vackert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0