03-06-09

Nu har jag precis varit på stan med systrarna mina och jag köpte för en gångs skull ganska mycket:) En byxdress, underkläder och ett par örhängen blev det, storshopping:D

Annars en lugn dag. Känns jättekonstigt att inte ha så mycket att göra, och jag har typ bara haft halvdagar på senaste tiden:) Dom måste försöka förbereda oss för sommarlovet eller nåt, sakta men säkert;) Dock fick vi en uppgift i naturkunskapen igår trots allt.. Men jag hoppas att han inte tror att man ska skriva särskilt långt, för det har inte jag gjort.. Sista riktiga svenskalektionen hade vi i alla fall idag!

Igår var faktiskt vi systrar och spelade tennis med far på balders, hur kul som helst var det! Jag undrar om jag faktiskt var så bra som jag trodde när jag tränade tennis när jag var mindre.. Haha, roligt var det iaf, måste göras om snarast!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0