100 år senare...

På tiden att jag slänger in ett inlägg här, det var ju ett tag sedan. Min ambition om att skriva varje dag fungerar ju sådär-.- Nåväl. Den senaste veckan har vädret varit hur bra som helst! Känns dock som jag sitter på nålar eftersom jag är rädd att det ska ta slut när som helst och inte bli såhär bra igen innan sommarn är slut. Jag har i alla fall försökt ta vara på de här dagarna så gott det går. Pappa har varit snäll nog att låta oss jobba på hans jobb när det inte är så här fint väder, så vi har stått hemma och målat och grejat istället för att vara inomhus:) Men vi var i alla fall där i måndags och tisdags och städade och sorterade. Att städa omklädningsrum på en billack är för övrigt väldigt, väldigt äckligt. Men vafan, så länge man får lön ordnar det sig:D

Idag var vi ute i stugan och målade och oljade. Fortfarande lite kvar att göra men det får vi ta nästa vecka. Imorrn ska vi ut dit igen med girlsen och roa oss på tranviken, ska bli kul, ser fram emot det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0