dagen

Dagen började med svenska där vi bara lyssnade på redovisningar och lämnade in utredningen. Det är inte långt kvar nu! Egentligen bara seminariet imorrn kvar att göra innan sommarlovet, typ.. Sen kanske vi får nåt på naturkunskapen imorrn men det är en annan femma..


Mor, malin, cherie och jag åkte ut på ikea mitt på dan och käkade lunch där, mycket mysigt:) Åt en jättegod sallad på charm, dock åt jag alldeles för mycket:P Så på vägen hem var jag en uppsvälld ballong:)


På eftermiddan tog jag åter tillfället i akt och solade:P Därefter har jag hunnit med att träna lite inför seminariet, tona håret och tagit en promenad med nästan hela familjen:) Det blir mycket promenader nu till sommaren, så himla skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0