tankar med svart och vitt

Det är alltid lika svårt att komma på vad man ska börja ett blogginlägg med. När man väl har börjat skriva kommer det bara, men början är alltid svår. Jaja, idag har jag varit i stugan och jobbat lite, är fortfarande här och ska sova här i natt också:)

Som sagt har jag jobbat idag. Oljat bryggan, eller ja, så långt vi hann innan oljan tog slut, ska fortsätta imorrn. Målat räcken, skrapat och målat lite husvägg, som ska fortsättas på imorrn också. Tänkte att det kunde vara kul för er att veta.

Jag är rädd att värmen håller på att sina nu. Det var inte alls lika varmt idag som det var igår, kändes det som i alla fall. Det var ju inte kallt, så jag ska inte klaga. Men gott om folk på tranviken var det ändå! Klockan blev så mycket innan vi var färdig med allt så jag hann aldrig dit, tyvärr..

Jag har fortfarande inte köpt gatufestbiljett, skulle köpa det igår av viktoria men klantade mig. Senil vid 17 års ålder bådar inte gott. Jag är dock fortfarande inte säker på hur jag ska göra, en eller tre dagar? Tydligen ingen större skillnad på priset mellan två och tre dagar.. Kommer ju inte många bra artister i år så det känns lite onödigt med tredagars, samtidigt har jag inget bättre för mig. Varför ska det vara så dyrt?-.-

Kommentarer
Postat av: kerstin

uppdatera bloggen kvinna !

2009-07-13 @ 20:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0