7 månader...

.... har det gått sen jag sist skrev här, om jag inte räknat helt galet. Det roliga är att jag fortfarande haft några tappra själar som läst bloggen! Ja roligt eller skrämmande, jag vet inte...:S Nåväl, vad har hänt sen sist? Få se... Jag har blivit blond! Eller ja, ljusare i varje fall:) Jag har också blivit ett år äldre, 17 år, vilket inte är så upphetsande alls eftersom alla kompisar fyller 18 det här året och får gå på krogen, ta körkort, betala sina egna räkningar... allt sånt där kul!:P I övrigt har det väl inte hänt så mycket... Tvåan på gymnasiet har visat sig vara riktigt jobbigt så jag pluggar minst lika mycket som förut:/ Men c'est la vie! Ska i varje fall försöka ta upp bloggandet nu igen så ni får höra om mina oerhört händelserika dagar, så läs och njut!:) Förhoppningsvis kommer det inte ta sju månader tills nästa gång det dimper ner ett inlägg här igen;) ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0