Ett jävla år...

Kort dag i skolan idag, bara svenska på morgonen. Som sagt är jag färdig med utredningen (wihooo!) så jag pluggade lite religion istället.  Därefter gick jag och majlin ner på stan och leta morsdagpresent, och vi hitta en också:) Men jag tänker inte skriva vad utifall att mor min skulle vara här och snoka som vanligt :P (hihi hej mamma!) Vi träffa i alla fall kerstin, vickan och sussie nere på stan och tittade på mösspåtagningen och jag kan väl erkänna att jag är liiiiiiiite avis. Tur att jag började skolan ett år tidigare i alla fall, jag hade aldrig klarat av två års väntan från nu. 
 

Bara ett år kvar... 

Kommentarer
Postat av: kerstin

fatta lyckan dom måste känna :D

2009-05-28 @ 19:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0